آداب هدایای تبلیغاتی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 29 خرداد 1395 در ساعت 10 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آداب اهدای هدایای تبلیغاتی : اصولا هدایای تبلیغاتی  برای تاثیر بیشتر در نزدیکی رابطه بین شما و مشتریان و جلب رضایت آنها باید دارای نکاتی باشند که در ادامه مطلب آنرا بازگو خواهیم کرد.

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است بیشترین هدایای تبلیغاتی به عموم مردم تعلق میگیرد و عمدتا هم هدایای تبلیغاتی ارزان میباشد و سپس به کارفرمایان تعلق خواهد گرفت که عمدتا جزو هدایای تبلیغاتی ارزان نمیباشند.هدیه دادن و هدیه گرفتن رابطه عاطفی خاصی را بین فروشندگان و مشتریان ایجاد میکند.و طبق تحقیقاتی که به عمل آمده مشتریانی که پس از خرید یا گرفتن خدمات هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند در مورد های مکرر برای خرید دوباره  به همان فروشگاه بازگشته اند.روش هدیه دادن در واقع یک نوع هنر محسوب میشود.بدین صورت که هدیه ای که میدهید در رابطه و متناسب با نوع خدمات و رابطه بین شما و مشتریان خود باشد.این یک اصل بسیار مهم در زمینه رضایت و جلب مشتری میباشد.

یک سوال در این مورد پیش می آید که نام محصول یا لوگوی شرکت ارئه دهنده هدایای تبلیغاتی بر روی هدایای تبلیغاتی درج شود یا خیر ...باید در پاسخ این سوال بگوییم که ذکر و درج نام محصول یا شرکت بسیار نقش مهمی را ایفا میکند.و اگر هدایای تبلیغاتی کاربردی  و بصورت روزمره و متوالی مورد استفاده قرار بگیرد تاثیر آن دو چندان خواهد شد.یکی از آدابی که در مورد هدایای تبلیغاتی خاص باید رعایت شود متناسب بودن هدیه با شخص هدیه گیرنده میباشد.برای رضایت مردم و جلب توجه بیشتر وقتی هدیه تبلیغاتی را به بصورت عمومی یا شخصی  اهدا میکنیم نباید بصورت توقع از مشتری بخواهیم که برای خرید دوباره یا برای دیدن محصولات به اجبار به محل خدمات آنها بارگردد.هدیه اصولا جنبه یکطرفه دارد و زیبایی هدیه به این است که با رضایت کامل و بدون هیچ چشم داشتی تقدیم به طرف مقابل میشود.این عمل که بدون توقع و با روی باز هدایای تبلیغاتی را به عموم مردم و مشتریان تقدیم کنیم نوعی آماده سازی ذهن آنها برای برگشتن به محیط فروشگاهی یا خدماتی شماست بدون آنکه درخواستی از آنان داشته باشیم.اگر هدایای تبلیغاتی شما بصورت خاص میباشد سعی کنید آنرا در کاغذ های کادو زیبا قرار دهید که جنبه هدیه بودنش به واقعیت نزدیک تر باشد.سعی کنید زمان تحویل هدیه  زیاد اسمی از محصول یا خدمات خود نبرید.چون جنبه ی هدیه بودن آن از بین میرود و هدیه گیرنده بر این واقف میشود که شما با دادن این هدیه از آنها توقعاتی را دارید و در واقع عمل داد و ستد انجام میگیرد.با درج نام محصول و نام موسسه یا شرکت بر روی هدایای تبلیغاتی هدیه گیرنده به قطع یقین مادامی که این هدیه را داشته باشد نام محصول و خدما ت  شما را در ذهن و یاد خود دارد .سعی کنید هدایای تبلیغاتی خاص را بر اساس سلیقه و نیاز آن شخص تهیه کنید.هدایای تبلیغاتی باید بصورتی به مشتریان و عموم مردم داده شود که بیشتر جنبه ی هدیه باشد نه تبلیغات.به این صورت مشتریان بسیار زیادی به خود جلب کرده  و با این حرکت به مشتریان میگویید که این فقط یک یادبود و یک یادگاری از طرف شرکت ماست.و هیچ توقع و انتظاری از شما  نداریم.بدون شک کسانی که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند در صورت نیاز به آن محصول اولین چیزی که به ذهنشان خطور خواهد کرد محصول و خدمات شماست.

در مقالات بعدی در زمینه های اصول دادن هدیه و انواع هدایای تبلیغاتی توضیح خواهیم داد.

سربلند و پیروز باشید.

 

هدایای تبلیغاتی | آداب هدایای تبلیغاتی | انواع هدایای تبلیغاتی | روش اهدای هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی چیست؟ | هدایای تبلیغاتی و انواع آن | روش انتخاب هدایای تبلیغاتی 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :